سودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویتهای های ترک بوده است و های ترک در این راستا میکوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
گارانتی محصول
بخش زیادی از محصولات توسط سایت های مختلف ترکیه و یا فروشنده ها گارانتی شده اند اما به خاطر هزینه های حمل و نقل و گمرک، استفاده از گارانتی هزینه های زیادی در برداشت
قوانین بخش گارانتی:
خدمات گارانتی به معنای استفاده از خدمات گارانتی آمازون یا سایر فروشنگان آمازون میباشد
استفاده از خدمات گارانتی تنها برای محصولاتی میباشد که توسط فروشنده اصلی کالای شما آن محصول دارای برگه گارانتی باشد.
در صورت خرید محصول دارای گارانتی و استفاده از خدمات گارانتی ترکیه کالا در صورت نیاز به استفاده از گارانتی میبایست حداقل شصت روز قبل از پایان زمان گارانتی محصول کالا را به ترکیه کالا تحویل دهید
شرایط بازگرداندن کالا
1-کسری یا اشکال و یا ایراد فیزیکی مشخص و غیر قابل استفاده به باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا، باید تنها از بخش گفتگوی آنلاین اطلاع داده شود.
تبصره: در صورت باز نشدن بسته بندی اصلی و سالم بودن بسته بندی طبق قوانین گارانتی مراحل انجام خواهد شد.
2- این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود. استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل نمیشود
3- از آنجایی که پس از بررسی دقیق کالا توسط مامور پست دریافت میشود , شکستگی کالا درون بسته بندی پستی شهرستان ها به های ترک ارتباطی نداشته و طبق قوانین پستی باید از دریافت آن کالا خودداری کنید و یا پس از باز کردن به پست مربوطه عودت داده و مبلغ کالا را دریافت کنید
4- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی ظاهری داشته باشد. های ترک واسط خرید بوده و شاید جزئیات ریز کالا با تصویر کالای درج شده در سایت اصلی و های ترک مقداری متفاوت باشد که شامل قانون عودت نمیشود
5-در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
شرایط بازگشت مبلغ و کالا
های ترک هیچ مسئولیتی را در قبال ثبت اشتباه سفارش توسط کاربر را نمی پذیرد..
چنانچه کالای سفارش داده شده توسط فروشنده اشتباه ارسال شود، مسئولیت این اشتباه از نظر قانونی متوجه های ترک نخواهد بود
شرایط بازگشت مبلغ و کالا
در صورت پرداخت و اتمام مراحل خرید امکان لغو سفارش وجود ندارد
های ترک حق این را دارد هر سفارش یا کالایی را به دلایل مختلفی کج وجود دارد در هر مرحله ای لغو و عین مبلغ پرداختی (تومان) را به حساب کاربر مورد در سایت شارژ کند
در صورت لغو سفارش یا کالای , قیمت محاسبه شده و پرداخت شده در همان تاریخ عینا به تومان به حساب کاربر شارژ خواهد شد.
طبق قوانین سایت های ترک تمامی مبالغ کالاهای لغو شده و عودتی پس از تایید بخش مربوطه به حساب کاربری خریدار در سایت ترکیه شارژ میشود و پس از آن میتوانید درخواست به واریز بانکی را انجام بدید
کاربر میتواند از مبالغ موجود در کیف پول برای پرداخت های خرید های اتی خود یا پرداخت هزینه باربری سفارشات خود استفاده کند و نیازی به برداشت نیست
درصورت نیاز به برداشت وجه موجود در کیف پول در سایت باید از بخش امور مالی ابتدا شماره حساب بانکی را تایید کنید سپس بعد از تایید درخواست واریزی وجه موجود را انجام دهد
درخواست های واریزی به دلیل تسویه نامنظم شاپرک نهایت تا ۳ روز کاری انجام میشود و مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان بابت هزینه های بانکی از مبلغ موجود کسر میشود
حق اعتراض به کالای دریافتی نهایت بعد از 24 ساعت از دریافت کالا و تغییر وضعیت کالا به حالت ” تحویل مشتری” می باشد و تنها راه اعتراض , از بخش گفتگوی آنلاین میباشد
از آنجایی که کالا پس از بررسی دقیق کالا توسط مامور پست دریافت میشود , شکستگی کالا درون بسته بندی پستی شهرستان ها به های ترک ارتباطی نداشته و طبق قوانین پستی باید از دریافت آن کالا خودداری کنید و یا پس از باز کردن به پست مربوطه عودت داده و مبلغ کالا را دریافت کنید
جهت درخواست انتقال وجه موجودی در حساب کاربری به حساب بانکی کاربر فقط از بخش گفتگوی آنلاین در سایت های ترک امکان پذیر می باشد و کاربر با ارائه مقدار مبلغ درخواستی از موجودی و شماره کارت جهت واریزی به حساب بانکی را می تواند داشته باشد. برای واریز این مبلغ 5000 تومان هزینه کارت به کارت کسر خواهد شد و همچنین تمامی امتیازات و کد های تخفیف کاربر خواهد شد. این پروسه تا 3 روز امکان دارد طول بکشد.
طبق قوانین سایت های ترک تمامی مبالغ کالاهای گم شده و یا عودتی پس از تایید بخش مربوطه به حساب کاربری خریدار در سایت ترکیه شارژ میشود
در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به های ترک بازگردانده شود
توجه:پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد های ترک در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت های ترک در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وبسایت های ترک ، صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و های ترک مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین های ترک مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و های ترک در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت
های ترک نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت
اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و ترکیه کالا مسئولیتی ایجاد نمیکند.
های ترک مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از این محصولات یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیتهای آن بر عهده مشتری است و فروشگاه های ترک در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت
– های ترک نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده از این محصولات مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش پوشاک و کفش
آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، از بخش گفتگوی آنلاین اطلاع داده شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان ثبت سفارش در بخش گفتگوی آنلاین گفتگو کنید
از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید
درصورت ارسال با پست تبپاکس ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در بخش گفتگوی آن سفارش قید کنید
در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست تبپاکس استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
کارشناسان خدمات پس از های ترک کالا ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان های ترک تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند و یا مبلغ به حساب شما شارژ خواهد شد
اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و های ترک در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را میپذیرد.
پس از دریافت و پذیرش کالا توسط های ترک ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش های ترک است
درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟
درصورتی که کالای درخواستی شما با کالای دریافتی از نظر ظاهری , اندازه و رنگ مطابقت داشته باشد و یا در مرحله حمل مشکلی برای کالا به وجود بیاید های ترک موظف به عودت کالا و مبلغ آن به حساب کاربری مشتری میباشد و کاربر باید جهت اجرای این روند از بخش تیکت و یا بخش گفتگوی آنلاین مراحل درخواست این اقدام را با ارائه عکس و جزئیات مورد ارائه بدهد..