متاسفانه هر از گاهی به دلیل بالا بودن خریدها و دلایل متعددی بعد از پرداخت هزینه سفارش توسط شما هنگام خرید متوجه میشویم کالا ناموجود شده است
همکاران معمولا مدت زمانی را صبر میکنند تا این موارد شاید مجدد شارژ شود.
در صورت عدم شارژ یا هر مورد دیگری همکاران ما با شما از بخش گفتگوی همان سفارش در ارتباط خواهند بود لطفا صبور باشید در این موارد.
در بخش گفتگوی سفارش شما میتوانید لینک دیگری را جهت جایگزینی با مورد ناموجود شده ارسال کنید
در صورت عدم شارژ مجدد کالا یا درخواست شما مبلغ موارد لغو شده به حساب شما در سایت به کیف پول شما شارژ میشود.
میتوانید با این مبلغ هزینه های سفارشات جدید و یا هزینه های ارسال سفارشات را پرداخت کنید .
همچنین میتوانید از بخش امور مالی درخواست واریزی این مبلغ به حساب بانکی خود را داشته باشید.