1- کسری یا اشکال و یا ایراد فیزیکی مشخص و غیر قابل استفاده به باید حداکثر تا 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع داده شود .
تبصره: در صورت باز نشدن بسته بندی اصلی و سالم بودن بسته بندی طبق قوانین گارانتی مراحل انجام خواهد شد.
2-این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیرمعمول، نگهداری و استفادهی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا را شامل نمیشود.
3- از آنجایی که پس از بررسی دقیق کالا توسط مامور پست دریافت میشود , شکستگی کالا درون بسته بندی پستی شهرستان ها به های ترک ارتباطی نداشته و طبق قوانین پستی باید از دریافت آن کالا خودداری کنید و یا پس از باز کردن به پست مربوطه عودت داده و مبلغ کالا را دریافت کنید.
5- درصورت مغایرت تصویر با کالای درخواستی باید از پرداخت سفارش امتناع کرده و درخواست تغییر را از بخش گفتگو به ادمین ارسال کنید. پرداخت سفارش شما به منزله تایید عکس ارسال در داخل سفارش می باشد.
6- عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی ظاهری داشته باشد.
7- در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
شرایط بازگشت مبلغ و کالا
در سفارش محصول دقت نمایید. های ترک هیچ مسئولیتی را در قبال ثبت اشتباه سفارش توسط کاربر را نمی پذیرد.
های ترک حق این را دارد هر سفارش یا کالایی را به دلایل مختلفی که وجود دارد در هر مرحله ای لغو و عین مبلغ پرداختی (ریال) را به حساب کاربر مورد در سایت شارژ کند.
– در صورت لغو سفارش یا کالای , قیمت محاسبه شده و پرداخت شده در همان تاریخ عینا به تومان به حساب کاربر شارژ خواهد شد.
– در مراحل عودت مبلغ برای سفارشات لغو شده, هیچگونه نوسانات ارزی محاسبه نخواهد شد و عین مبلغ پرداختی کاربر به ریال محاسبه خواهد شد.
کاربر میتواند از مبالغ موجود در کیف پول برای پرداخت های خرید های اتی خود یا پرداخت هزینه باربری سفارشات خود استفاده کند و نیازی به برداشت نیست .
درصورت نیاز به برداشت وجه موجود در کیف پول در سایت باید از بخش امور مالی ابتدا شماره حساب بانکی را تایید کنید سپس بعد از تایید درخواست واریزی وجه موجود را انجام دهد
درخواست های واریزی به دلیل تسویه نامنظم شاپرک نهایت تا ۳ روز کاری انجام میشود و مبلغ ۱۵۰۰۰ تومان بابت هزینه های بانکی از مبلغ موجود کسر میشود
– حق اعتراض به کالای دریافتی نهایت بعد از 24 ساعت از دریافت کالا و تغییر وضعیت کالا به حالت ” تحویل مشتری” می باشد .
-جهت درخواست انتقال وجه موجودی در حساب کاربری به حساب بانکی کاربر فقط از بخش گفتگوی آنلاین های ترک امکان پذیر می باشد و کاربر با ارائه مقدار مبلغ درخواستی از موجودی و شماره کارت جهت واریزی به حساب بانکی را می تواند داشته باشد. برای واریز این مبلغ 500 تومان هزینه کارت به کارت کسر خواهد شد و همچنین تمامی امتیازات و کد های تخفیف کاربر صفر خواهد شد. این پروسه تا 3 روز امکان دارد طول بکشد.
توجه:
پس از بررسی کالا های مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد های ترک در واحد خدمات پس از فروش باقی میماند و با انقضای این مهلت های ترک در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی
. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و های ترک مسئولیتی ایجاد نمیکند. همچنین های ترک مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بستهبندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.
– درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت آن بر عهده مشتری است و های ترک در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
– های ترک نسبت به عوارض جسمی و بیماریهای ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیتهای پوستی، جراحات و …) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیریهای لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکتهای مربوط ( نمایندگیها و تامینکنندگان رسمی کالا) انجام شود.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش لوازم شخصی و بهداشت و مراقبت، لوازم بدنسازی و سنجش سلامت
– اطلاعات این محصولات صرفاً برای اطلاعرسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده، نسبت به کسب اطلاعات حرفهای و اخذ مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وبسایت درج کردهاند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و های ترک مسئولیتی ایجاد نمیکند.
ضوابط و مسئولیتهای مربوط به فروش پوشاک و کفش
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا اطلاع داده شود.
کالا را چطور ارسال کنید؟
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان ثبت سفارش در بخش گفتگوی آنلاین هماهنگ شوید .
– از ارسال کالا بدون هماهنگی جداً، خودداری کنید.
-درصورت ارسال با پست تبپاکس ، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و در بخش گفتگوی آنلاین قید کنید.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست تبپاکس استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد.
پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
– کارشناسان خدمات پس از فروش های ترک ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان های ترک تایید شود،کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند و یا مبلغ به حساب شما شارژ خواهد شد.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و های ترک در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا رج شده در فاکتوربه مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط های ترک، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، به طور میانگین 48 ساعت کاری زمان خواهد برد.
– ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش های ترک است.